Intro...


Implementarea resursele educaționale deschise în mediul virtual în învățământul gimnazial şi în învățământ în general are rolul de a înlocui o parte dintre metodele actuale cu o nouă paletă de performanțe, în întâmpinarea schimbărilor inerente ce au loc în cultură şi civilizație. Cu siguranță, tehnologiile informației şi comunicării au devenit instrumente de utilitate universală. De aceea, este necesar să se dezvolte în acest sens un nou mod de gândire şi comportament care va permite profesorilor să facă față oricărei noi cerințe. Ceea ce urmăresc să demonstrez este faptul că metodele moderne, bine coroborate cu metodele clasice, reliefează responsabilitatea crescută a profesorului, care trebuie să aleagă cu discernământ, să combine creativ, pentru a reuşi să propună activități de învățare stimulative şi motivante pentru elevi.

Utilizarea resursele educaționale deschise în mediul virtual în procesul educațional este o metodă progresivă şi motivantă, ce contribuie la eficientizarea predării/învățării/evaluării, modernizarea actului didactic, încurajarea inovației didactice, la accesibilizarea cunoştințelor, creşterea randamentului dascălului, este o alternativă la metodele tradiționale.